Pozvánka na odborný seminář/webinář PK ČR Digitální marketing v potravinářství pro oslovení spotřebitelů
Datum
konání: 14. června 2022
Místo konání: Národní zemědělské muzeum, s. p. o.,
Kostelní 1300/44, Praha 7 nebo prostřednictvím MS TEAMS
Vložné: 1500,- Kč (včetně DPH)
Začátek semináře: 9:00 hodin
NA SEMINÁŘ JE NUTNÉ SE ZAREGISTROVAT!
Přihlašování účastníků do systému začíná v 8:30 hod., předpokládaný konec 15:00
hod.
Dovolujeme si Vás pozvat na
seminář věnovaný marketingu, sociálním sítím a strategiím v potravinářství
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste
důležitost digitálního marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Akce si klade
za cíl seznámit účastníky se zákonitostmi marketingu v digitálním prostředí a
inspirovat k propagaci vlastních produktů či služeb formou online prostředí. V
rámci tohoto semináře se účastníci seznámí s nejdůležitějšími sociálními sítěmi
– Facebook, LinkedIn a Twitter se zaměřením na obor potravinářství.
Seminář si klade za cíl ukázat, jak správně prezentovat na webu, jak využít
online reklamu, e-mail marketing, sociální sítě, mobilní marketing a řadu
dalších možností digitální komunikace. Lektoři představí aktuální novinky k
dané problematice, své zkušenosti, znalosti a doporučení z dosavadní praxe.
Kromě vlastní přednášky budou odpovídat na dotazy zúčastněných. Přednášek se
zhostí odborníci ve svém oboru. Úvod do světa marketingu představí doc. Ing.
Jana Turčínková, Ph.D., garantka mnoha marketingových předmětů na Mendelově
univerzitě v Brně, která aktivně spolupracuje v oblasti marketingu s praxí.
Základního popisu možností v digitálním marketingu se ujme Ing. Stanislav
Mokrý, Ph.D., odborník na elektronický marketing, neuromarketing. Poslední
příspěvek I. bloku se zhostí Ing. Lucie Veselá, Ph.D., která je mimo jiné
spolutvůrce komunikační kampaně zaměřené na plýtvání potravinami Kup, co sníš.
Ve druhé části semináře vystoupí Mgr. Jakub Málek, řídící partner společnosti
PEYTON legal advokátní kancelář, který poskytuje komplexní právní služby rovněž
v potravinářské oblasti. Problematiku firemních sociálních sítí představí PhDr.
Zuzana Tejnická, která vystudovala žurnalistiku, marketingovou komunikaci a PR
na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, 6 let působila jako redaktorka
ekonomického zpravodajství České televize a v současnosti se stará o PR a
komunikaci česko-německého projektu pro mládež. Na toto téma následně naváže
Mgr. Bc. et Bc. Jiří Hadaš, MBA z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání,
který upozorní na právní rámec a omezení ve vztahu k propagaci potravin na
sociálních sítích.
Účastníci obdrží osvědčení o absolvování semináře. Pokyny k
registraci a k platbě naleznete na konci pozvánky
Zdroj:
Potravinářská komora České republiky
Redakce KIS, 14.06.2022